Oltii tänää suunnistamas luokankaa ja ei ollu hyvä idea et mä ja kia lähettii kahestaa ettii niitä rasteja :D lähettii kapuumaa heti alkuu sinne metsikköö ja vallihaudoille pelleilee ja miettimää uskaltaako hypätä niitte yli. Yhtäkkii tää lähti sitte juoksemaa mua karkuu ja sit oltiiki jossai ihan toisella puolella missä piti olla..
koulu päivä veny sitte tunnin liian pitkäks ku etittii sielt takas ja käveltii takas koululle..
hhahhahahh ja sain lisää kotiarestii tälläsest merkinnäst ;
"1: Ilona tuli ruokalaan päällysvaatteet (klo 11.45) päällä hakemaan ruokaa ruokaliinalle(ei siis lautaselle). Menin sanomaan, että päällysvaatteet päällä ei saa tulla ruokalaan ja että ruoka otetaan lautaselle. Hän sanoi, että on nälkä ja kiire ja, että tämä on Kikan (liikunnanopettaja) syytä. Minulle hän sanoi ensin "älä jaksa", mutta koska minun työni on jaksaa, toistin pyynnön päällysvaatteiden jättämisestä naulakkoon. Tässä kohtaa hän hän ilmoitti, että "vittu mä en sitten syö mitään ja pyydän äitiä viemään mut hampurilaiselle" Yhteensä kolme vittua taisin kuulla, suoraa lainausta en osaa enää jokaisesta kirjoittaa. Ilona poistui ruokalasta syömättä. /NIV"
moikka
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti