mooooi :)
Olin tänää koulun jälkee kiankaa. Mentii ulos juanin timon veikan ja petten kaa. Katottii ku ne söi pitsaa ja oltii myöhemmi aaron ja juhkun kaa. Tuol ulkon on ihan varmasti pakkasta ja katoin jotai facesta et jossain päi suomee on jo lunta hyyyi :D
En tuu kestää tätä talvee, jossai luki et tulee tavallista kylmempi talvi..
juhkuuuuu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti