keskiviikko 24. lokakuuta 2012

mouuuuu

mooiii :) 

Oon Ilona, asun helsingissä ja oon 14v ja 8 luokalla. Tein tän blogin pari päivää sitte ku kuulin et oon kaks viikkoo kotiarestissa ja saa nähä mitä kirjotan tänne  :D

                                           täs mä

                                                tos oikeel on kiaaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti