iltsun blogi
kyselkää (;
kysele
formspring
keskiviikko 24. lokakuuta 2012
mouuuuu
mooiii :)
Oon Ilona, asun helsingissä ja oon 14v ja 8 luokalla. Tein tän blogin pari päivää sitte ku kuulin et oon kaks viikkoo kotiarestissa ja saa nähä mitä kirjotan tänne :D
täs mä
tos oikeel on kiaaa <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti